Welkomstwoord van onze voorzitter!

Musica Vincit is een koor waar wij met recht trots op mogen zijn. Zingen doe je met je hart, en die passie voor muziek is goed voelbaar als je naar het koor Musica Vincit luistert.
Mijn eigen passie voor zingen begon al vroeg, al op jonge leeftijd zong ik in schoolkoren en schoolmusicals, en later, tijdens mijn studie, in een kamerkoor. Ook speelde ik blokfluit en dwarsfluit in diverse orkesten en ensembles. Maar het liefst zing ik toch in een koor, vooral als het repertoire zo mooi en gevarieerd is als bij Musica Vincit.
We hebben al het een en ander meegemaakt met het koor Musica Vincit, prachtige concerten met geweldige solisten, ensembles, zangers, onze vaste pianiste, onze geweldige dirigente, muzikale uitstapjes door het land en over de grens.
In maart hebben wij afscheid moeten nemen van onze jarenlange voorzitter Kees, die altijd de touwtjes stevig in handen had, alles tot in de puntjes kon regisseren en tot het allerlaatste zich nog inzette voor het wel en wee van zijn koor Musica Vincit.
Mijn doel is, om op het werk van mijn voorgangers voort te bouwen en het koor te dienen, zodat wij ook in de verdere toekomst samen mooie muziek kunnen blijven maken, en met onze harten kunnen blijven zingen. Voor ons eigen plezier en voor het plezier en genot van onze luisteraars.
Ik verheug me op nog veel mooie uitvoeringen samen.
Karin Muller (voorzitter)